Saturday 16 December 2017

Wskaźnik moving average of rsi mt4


Przepraszam, ale jest to możliwe, jak bardzo ważne jest, aby osoba eksperymentująca Średnia ruchomości dostosowała się do wskaźnika, który jest uśredniony Nie ważne co to za skalę, to średnie Bardzo proste. Nie zapomniałem wspomnieć, że po przeciągnięciu średnia ruchoma na RSI jedynym sposobem, w jaki kombinacja będzie działać, musisz zmienić część, która mówi o zastosowaniu zamiast zamykać, zmień ją na Dane z poprzednich wskaźników lub dane z pierwszego wskaźnika. Pytanie dotyczy tego, czy może wejść w to samo okno wskaźnika jako RSI. Po prostu próbowałem przeciągnąć wskaźnik Moving Average, przechodzi on do głównego okna wykresu nawet wtedy, gdy przeciągasz go przez okno wskaźnika. Musiałeś nacisnąć dowolny inny przycisk, zanim przeciągnie. Czy rzeczywiście czytasz to, co powiedziałem przeczytałem drugi akapit ponownie Również w mt4, to będzie działać tylko z wbudowanymi wskaźnikami nie custom. circlesquares indicators. c Czy rzeczywiście przeczytać to, co powiedziałem przeczytać drugi akapit again. Did rzeczywiście przeczytać moje pytanie Yo u powiedziałem po, zapytałem przed przeciągnij. Moving Średnia na RSI nie possible. Everywhere czytałem kilka forach, wszyscy mówią Jeśli musisz mieć MA na pokrycie okna RSI, wystarczy przeciągnąć Moving Average z okna Navigator na Okno RSI następnie wprowadź pierwszy wskaźnik do pola Zastosuj do. Nie w ogóle nie jest to prawdą.1 W oknie Navigator nie ma wskaźnika Przebiciu. Jest tam wskaźnik Moving Averages. Po przeciągnięciu do okna RSI na , to oferuje tylko 3 pola wejściowe. Nie jest możliwe pokrycie tego MA na oknie RSI.2 Wskaźnik Moving Average z panelu sterowania Mt4 pod Trend --- Moving Average. offers dużo więcej wejściowych fields. There jest rozwijane menu field. it oferuje wiele, np. zamknij, otwórz, wysoką, niską, medianową cenę itp., ale nigdzie nie oferuje poprzedniego wskaźnika lub podobnego. Nie można pokrywać tego wskaźnika na okno RSI. Robię teraz. Wszystkie moje najnowsze platformy platformy Mt4 nie mają zastosowania do previo nas. I mam Forex4you, GoMarkets, FXOPEN, FIGFX i innych platform-brokerów wszystkie mt4, ale nigdzie nie jest to tajemnicze zastosowanie do okna wskaźnika. Potrzebuję MA na RSI dla strategii. Dziękuję bardzo dużo. dobrebear Potrzebujesz poruszania się średnia z folderu wskaźników w Nawigatorze, a nie wskaźników niestandardowych Możesz użyć RSI z każdego folderu. Spróbowałem wszystkiego. Wziąłem wskaźnik Moving Average z folderu wskaźników w Navigator. It oferuje nic więcej niż to, co opisałem. Nie ma szans wyboru ponieważ to pole wejściowe nie istnieje. W przypadku gdy weźmiemy Moving Average z folderu wskaźnika celnego, oferuje to zastosowanie, ale nie oferuje pierwszego wskaźnika lub podobnego. Całkowicie niemożliwe jest pokrywanie okna RSI z MA. Dlaczego wszyscy twierdzą, że jest to możliwe. Następna rzecz, którą zrobię, będę publikować screenshoty, aby pokazać, jakie są domyślne wskaźniki MA z folderu Navigator i foldera wskaźników celnych. Czy ktoś mi pomoże please. thank s dla wskaźnika Trigger Trigger Nie mogę go znaleźć w folderze wskaźników celnych Jest to zdecydowanie folder, widzę to w menedżerze plików Explorer, ale nie pojawia się na platformie Mt4, zrestartowałem platformę około 5 razy teraz Nic Dlatego nie mogę tego używać Sorry. vampiricaura To jest łatwe i opisane człowieka, zrelaksuj się tutaj, istnieją standardowe wskaźniki, powyżej listy wskaźników niestandardowych Sory i don t know i cuold nie dołączony do pliku Bro, z nawigatora, powyżej ekspert listę doradców, lista wskaźników istnieje tylko wybierz z ruchomych avarage. Zanotuj vampiricaura i wszystkich innych członków. Ponieważ twój opis znalazłem folder. Nigdy wcześniej go nie używałem. Zacytuj też ottrix. Czytałem Twój post, po znalezieniu folder. Now wszystko jest w porządku. Join nas pobierz MetaTrader 5.Copyright 2000-2018, MQL5 Ltd. To musi być najbardziej frustrujące wyszukiwania kiedykolwiek szukam prostego wskaźnika. A średnia ruchoma, gdzie można wybrać typ SMA, EMA , itp. wraz z okresem als o wejście RSI, które umożliwiłoby również określenie okresu RSI. Trzy wejścia MA Typ SMA, SMA Okres 7 i RSI Okres 13 Wykreślono podobnie jak standardowy RSI z poziomami 20,50 i 80. Mam niestandardowy budowniczy wskaźników, ale absolutnie żadnych instrukcji na temat budowania wskaźnika poza inną. Dodatkowo instrukcje MT4 nie mają sensu albo Czy ktoś może pomóc Każdy byłby mile widziany. Wszystko jest proste, gdy ktoś prosi kogoś innego, aby to zrobił dla nich i zawsze jest skomplikowane, gdy ktoś robi to dla kogoś innego. Zacznij tutaj i twój prosty wskaźnik wygrano Cię długo, lub jeśli chcesz jeszcze prostszy sposób kliknij tutaj MT4 MT5 Wskaźniki oznaczone dla Ciebie. Dziękujemy za odpowiedź Devries Czerwona linia jest 7-okresowym SMA 13-okresowego RSI. Ten wskaźnik jest RSI z obliczoną średnią z tego. Możesz dowiedzieć się, jak zrobić to wziąć wskaźnik RSI i umieścić w kodowaniu. Na inny bufor obliczony przez iMAOnArray RSIBuffer, 0, SignalLinePeriod, SignalLineShi ft, SignalLineMaMethod, i pomożemy tylko wtedy, gdy będziesz trie coś. Jeśli chcesz mieć wersję, którą mam. Następnie MT4 MT5 Indicators kodowane dla Ciebie lub skontaktujesz się osobiście. Użyłem istniejącego kodu z wskaźnika TDI, który wyprowadza wszystkie macierze z RSI i usunięto komponenty, których nie chciałem, a mianowicie zespoły zmienności i inne MA uważam, że jasne, że usunęłam coś konieczne lub nie zdefiniowałam odpowiednio Odpowiednie skompilowane i ściągnięte na wykres, ale żaden MA nie pokazuje , tylko przestrzeń balckowa z poziomami 68, 50 i 32 Początkowo otrzymałem błędy kodowe dotyczące definicji i, które udało mi się pożyczyć ponownie, aby ją skompilować Być może brakowało mi czegoś niezwykle ważnego, aby tę pracę Być może nie chciałbyś mając wygląd Naprawdę doceniam całą twoją pomoc do tej pory. miernik wskaźników właściwości 2 wskaźnik właściwościColor czarno-kolorowy2 wskaźniki właściwości zielonych wskaźniki oddzielenia --- parametry wejściowe zewnętrzne int RSIPeriod 13 8-25 zewnętrzne int RSIPrice 0 0-6 zewnętrzne int RSIMAPeriod 2 zewnętrzne int RSIMAType 0 0-3 --- bufory podwójne RSIBuf, MaBuf. int init IndicatorShortName MA z RSI SetIndexBuffer 0, RSIBuf SetIndexBuffer 1, MaBuf. SetIndexStyle 0, DRAWNONE SetIndexStyle 1, DRAWLINE, 0,2.SetIndexLabel 0, NULL SetIndexLabel 1, MA z RSI. SetLevelValue 0,50 SetLevelValue 1,68 SetLevelValue 2,32 SetLevelStyle STYLEDOT, 1, DimGray. RSIBuf i iRSI NULL, 0, RSIPeriod, RSIPrice, i MA 0 dla int xixix RSI xi RSIBuf x MA RSIBuf x RSIMAPeriod.

No comments:

Post a Comment