Saturday 4 November 2017

System handlowy gxs


Witamy w serwisie Cloud Support Services. Na OpenText GXS nasi klienci stanowią podstawę naszej działalności Wkładasz swoje zaufanie i inwestycje w nasze produkty i usługi, więc musimy zapewnić 100 satysfakcji W przypadku jakichkolwiek problemów usługi OpenText GXS Cloud Services dla Ciebie 24 7 Zapewnij sobie sprawę, że Twoja firma nie straciła satysfakcji Wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i dostarczaniu transakcji jako ważny fundament tego, co robimy Nasi specjaliści wspomagają szeroką gamę wiedzy technicznej, zaawansowanych technologii wspomagania i zaufania wiemy, że uda nam się rozwiązać sytuację, aby chronić sukces Twojej firmy i Twoich inwestycji. Dane kontaktowe biura obsługi klienta. Kontakt z OpenText GXS Cloud Support Services Center dostępne 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Katalogi regionalne. Regionalne katalogi lokalne, kontakt z działem pomocy technicznej w dziesiątkach krajów Dowiedz się więcej o kontaktach w Twoim regionie. Inne usługi Directory. OpenText Blogs. Kiedy się dowiesz ha wybór produktów lub dostawców, jak zdecydować, który z nich ma być używany Jest to po prostu cena lub jak większość ludzi robi swoje wcześniejsze doświadczenia z firmą lub czynnikiem produktu w swojej decyzji W dzisiejszym świecie szybkiego nie ma naprawdę rynku same w sobie Nowe innowacje szybko powodują konkurencję W rezultacie wszystko jest towarem, co sprawia, że ​​coraz trudniejsze jest osiągnięcie udziału w rynku na podstawie samego produktu Doświadczenie klientów stało się kluczowym różnicą w biznesie Doradca ds. zarządzania i autor Peter Drucker kiedyś napisał, że cel biznesu jest stworzenie i utrzymanie klienta Może to wydawać się oczywistym stwierdzeniem, ale wiele firm tradycyjnie skupia się na pierwszej połowie oświadczenia ze szkodą dla tej ostatniej części Można twierdzić, że utrzymanie klienta jest ważniejsze niż znalezienie nowego dla klienta powtarzanego jest często angażowanym klientem Według artykułu z roku 2018 firmy McKinsey, rozwijającego doświadczenie klienta Tegy jest obecnie jedną z trzech najlepszych inicjatyw dla 90 CEO. Jak stwierdził analityk Brian Solis z 2018 r. stanu transformacji cyfrowej, 500 uczestniczących strategów cyfrowych, odpowiedzialnych za cyfrową transformację, 55 wskazuje na zmieniające się zachowania i preferencje klientów jako główne katalizator zmian W dzisiejszym świecie cyfrowym klient nie tylko decyduje o tym, jak i kiedy interakcje są podejmowane, ale także wymagają bardziej spersonalizowanego doświadczenia. Po prostu poprawa indywidualnych transakcji z klientem w konkretnych punktach procesu nie wystarczy rzeczywistą różnicą doświadczenie klienta powinno być ciągłą podróżą, która umożliwia przepływ danych na każdym kroku cyklu życia klienta, pozostawiając klientowi naprawdę znany mi uczucie Jednym z najczęściej pomijanych obszarów podróży klienta jest sprzedaż post kiedy osiąga się największą wartość Dobrze zdefiniowany proces sprzedaży po sprzedaży dostosowany do podstawowej kadry r może zwiększyć wartość cyklu życia klienta i często zwiększyć całkowite dochody wielokrotnie, niż w przypadku początkowego zamówienia produktów Firmy, które koncentrują się na dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta, są w stanie wygrywać większą liczbę firm i są na szybszych ścieżkach wzrostu marek zorientowanych na klienta generujących więcej lojalność i przekonanie, że ich klienci stają się ich najsilniejszymi zwolennikami marki Pomyśl o markach i firmach, z którymi chcesz poradzić sobie z możliwością zapewnienia klientom podobnego lub nawet lepszego doświadczenia w każdej interakcji. Na przykład w życiu klienta doświadczenie powinno być najlepszym celem firmy, Aflac s Jason Goodroe omawia to, jak doświadczenie klienta zostało zdefiniowane jako jeden z czterech głównych filarów biznesu Słuchaj Jason wyjaśnia, dlaczego klienci, niezależnie od technologii lub procesu, chcą budować lojalne relacje z firmami, które zapewnić wartość i zaufanie I nie zapomnij słyszeć, jak inne głośniki z serii Video dlaczego nasi klienci są najważniejszym celem firmy w 2017 roku. W sumie nasi prelegenci odpowiedzą na osiem ważnych pytań o zwiększanie świadomości centrum kontaktowego w Twojej organizacji i wyjaśnij, dlaczego to powinno być interesujące dla każdego agenta kontaktów, przełożonego, menedżera i wykonawców kiedy masz kilka chwil, aby usłyszeć, jak nasz panel ekspertów odpowiedział na wszystkie te pytania Co oznacza pozytywne wrażenia klientów Dlaczego warto doświadczyć klienta jako cel najwyższego przedsiębiorstwa Jak można ustawić centrum kontaktów jako lidera w obsłudze klienta Jak można centrum kontaktów odpowiada najwyższym priorytetom kierownictwa Jaki jest najlepszy sposób na koordynowanie celów centrum kontaktów z innymi jednostkami biznesowymi Jakie cele związane są z kierownictwem kierowniczym Jakie inne narzędzia wykazują wpływ centrum kontaktowego na zespół wykonawczy Jakie są lekcje dotyczące zgłaszanie zespołowi wykonawczemu Kontynuuj rozmowę, komentując nasze posty w blogu, sprawdź bloga Steve'a Graffa, aby przeczytać jego pierwsze pytanie z serii, co definiuje pozytywne wrażenia klientów. Przez prawie dwie dekady, e-mail był głównym nośnikiem informacji w marketingu, ale z uregulowaniami związanymi z zaostrzeniem staje się coraz mniej opłacalne, aby po prostu wysłać e-maila do bazy danych, aby nie wspomnieć o zmęczeniem poczty e-mail, wszyscy uważamy, że to staje się mniej skuteczną taktyką. Gdy marketingowiec szuka odkryć alternatywnych sposobów na otrzymywanie wiadomości, wiele organizacji otwiera głębsze, bardziej skuteczne dialogi z klientami za pośrednictwem atrakcyjnych treści Klienci dzisiaj chcieli interaktywnych rozmów z organizacjami, aby poznać nie tylko produkt, ale organizację za nią. Poczta elektroniczna jako narzędzie marketingowe będzie martwa w ciągu 5 lat lub krócej, a marketingowcy muszą szybko myśleć o tym, co zastąpi je w wieku klientów cyfrowych Treści i rozmowy, samoobsługa i samokontrola będą stanowić epicentrum marketingu B2B i B2C Tworzenie bogatego, angażującego i , co najważniejsze, interakcje z klientami na czas od pierwszego kontaktu do zakupu wymagają czasu, danych i głębokiego zrozumienia obecnych i przyszłych wymagań klientów. A chociaż wiele z dzisiejszych liderów marketingu uznaje to, większość przyznałaby, że po prostu nie mają wglądu muszą być naprawdę dostarczane w oparciu o podejście zorientowane na klienta Ale dziś narzędzia marketingowe mogą pomóc w tworzeniu cyfrowych doświadczeń Te narzędzia pielęgnują bliskie relacje i angażują klientów na każdym kroku podejmowania decyzji, aby zwiększyć lojalność, przychody i wartość życia klienta , uwalniając sprzedawców do skoncentrowania się na tworzeniu atrakcyjnych treści Moc treści treści sama w sobie nie wystarczy Musi być pociągająca Musi być zaangażowana I musi być zoptymalizowana, aby dotrzeć do klientów w każdym punkcie dotyku Intrygująca zawartość przyciąga odbiorców do Twojej wiadomości Oni rozpocznij podróż z marką, od świadomości do rozważań na decyzje i zalecenia W przeciwieństwie do poczty e-mail, ostateczne przerwanie które sprawia, że ​​Twoje wiadomości, marketing treści i doświadczeń napędza podróż poprzez zaangażowanie się z klientem i jest bardziej efektywny kosztuje ponad 60 mniej niż 62 tradycyjnych kampanii Podróż nie ma pojedynczego kanału, na którym dzisiejsi marketingowcy mogą polegać na angażuj się z klientami Klienci współdziałają dziś z wieloma sposobami, niezależnie od tego, czy są to kanały społecznościowe, czy są własnością cyfrowych marek, czy też bardziej tradycyjnymi drogami, takimi jak media. W każdym przypadku klient musi doświadczać ciągłej, zindywidualizowanej i autentycznej cyfrowej podróży, która oferuje najlepsze doświadczenia w każdy punkt interakcji i na każdym etapie cyklu życiowego Dzięki składowi zainteresowanych stroną klienci mogą zapoznać się z informacjami, które szukają w preferowanym medium Na przykład prawie 50 internautów wyszukuje filmy związane z produktem lub usługą przed odwiedzając sklep Google, 2018 W najnowszym raporcie na temat generowania popytu 96 kupujących B2B powiedziało, że chcą treści z większą ilością informacji z liderów przemyśleń branżowych, a ponad 50 osób twierdziło, że polegały na treści podczas badania decyzji o zakupach zarówno ze strony dostawców, jak i niezależnych osób trzecich. Ze wszystkich dróg prowadzących do zaangażowania i spersonalizowanej treści nadszedł czas, aby ponownie skoncentrować się na temat przyszłości marketingu Wolność tworzenia większej zawartości Poznając, jak ważna jest treść, nadszedł czas, aby zrównoważyć Twoje wysiłki Najważniejsze jest to, że duży wskaźnik dzisiejszych koniunktury jest atrakcyjna. Im lepsza jest zawartość, tym lepsza jest szybkość konwersji Ale ze wszystkimi technologiami, punktami kontaktu i kanałami w grze, nie ma wątpliwości, że marketing podejmują zdecydowane decyzje co do tego, gdzie spędzić czas. Automatyzuj procesy marketingowe i uwalniaj swoich dużych myślicieli, aby tworzyć takie treści, które przemawiają do odbiorców w osobiste warunki Aby uzyskać więcej informacji na temat automatyzacji operacji marketingowych, sprawdź OpenText Experience Suite. Progress jest wynikiem działania człowieka dowód jest w naszej historii innowacji od zwalczania choroby do odkrywania przestrzeni do łączenia świata z Internetem Progress wymaga śmiałych pionierów, dociekliwych umysłów i pragnienia zmian Mimo to, mimo wszystkich sukcesów z przeszłości, musimy jeszcze osiągnąć równość płci w miejscu pracy Prawdziwa tajemniczość polega na tym, że kobiety na całym świecie mają znacznie mniejsze znaczenie niż ich męskie odpowiedniki. Ta różnica jest bardziej widoczna w niektórych krajach niż w Kanadzie, na przykład luka jest ponad dwukrotnie wyższa niż średnia globalna. prawdą, że osiągnęliśmy pewien postęp w jej likwidacji, zgodnie z Światowym Forum Ekonomicznym, które wygrało całkowicie wyeliminować tę lukę do 2186 r. To nie do zaakceptowania i zależy nam od zmiany, którą chcemy zobaczyć na świecie Przez całą moją karierę , Widziałam jednoznaczne i pozytywne skutki siły roboczej złożonej z mieszańców pokoleń, płci, kultur i perspektyw, od dawna opowiadających się za bezpośrednim związkiem między różnorodnością a innowacyjnością Moim zdaniem te dwa są nierozłączne Badania wskazują, że różnorodność dąży do innowacji, zapewniając wiele perspektyw W rezultacie, im bardziej zróżnicowana jest liczba pracowników, tym bardziej kreatywna organizacja OpenText uznaje, że płeć jest kluczowym składnikiem różnorodności i są zaangażowani w promowanie równości i reprezentacji kobiet w miejscu pracy Jako globalna firma, różnorodność jest częścią naszego DNA razem WeAreOpenText Nasze liczby odzwierciedlają to zobowiązanie Kobiety stanowią 30 naszych pracowników Ale nie chcemy narzekać na samopoczucie i odpocząć na naszych laureach Chociaż utrzymujemy średnią zróżnicowania pod względem płci w przemyśle wyższym niż przemysł, nieustannie staramy się poprawiać nasze liczby i stwarzać możliwości kobietom Dalsze Page 2 2.2017 okazuje się burzliwym rokiem dla przestrzegania Połączenie Brexit, prezydencji Trumpa a reforma unijnych zasad dotyczących prywatności wprowadziła zmiany w przepisach i niepewność w świetle reflektorów a urzędnicy ds. zgodności bardziej martwią się o odpowiedzialność osobistą więcej niż kiedykolwiek 1 PKB odliczanie jest włączone Jeśli twoja firma nie zapoznała się z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych GDPR, a mimo to może być już za dniem PKBRRR został ratyfikowany w maju 2018 r. i miał na celu dostarczenie danych osobowych ochrona w erze cyfrowej Nałożenie surowych wymagań dotyczących sposobu przechowywania i obsługi danych osobowych obywateli UE w zakresie przechowywania danych osobowych i zarządzania nimi Rozporządzenie będzie mieć dalekosiężny wpływ na organizacje uzyskiwania zgody, używania plików cookie w swojej witrynie internetowej, nadawania zębów prawa do zapominania Nie sądzisz, że, ponieważ jest to ustawodawstwo UE, że PKB nie wpływa na ciebie. Wpływa na organizację, która zbiera i przechowuje dane osobowe obywateli UE. Wraz z rozpoczęciem obowiązywania w 2001 r. Wyroku w sprawie naprawy gospodarczej (PKB), odliczanie czasu ma na celu przygotowanie przez organizacje PKB wpływa więcej niż tylko zespół ds. Zgodności, ale w rzeczywistości wiele innych części działalności Kluczowe Kroki Ważnym krokiem jest doprecyzowanie Praktyki dotyczące przetwarzania danych osobowych i treści w organizacji, w tym dane osobowe przetwarzane Gdzie jest przechowywane w całej organizacji Kto ma do niej dostęp Jaka jest zgodę i gdzie jest udokumentowana Gdzie przekazuje się ją i przekazuje stronom trzecim oraz transgraniczny Jak jest zabezpieczony w całym cyklu życia Czy istnieją strategie i procedury mające na celu dysponowanie danymi osobowymi Odwiedź stronę OpenText GDPR, aby dowiedzieć się więcej na temat regulacji i jak OpenText może pomóc 2 Ciśnienie w funkcji zgodności z prawem nie pozwalające na zatrudnienie Urzędnicy ds. zgodności nigdy nie mieli wyższy profil niż teraz, ale z wielką mocą przychodzi na wielką odpowiedzialność Nałożenie nacisku na zgodność stale wzrasta, a 2017 nie jest wyjątkiem Przykładowo, sześćdziesięciu dziewięć procent firm badanych w 2018 r. spodziewało się, że organy regulacyjne będą publikować jeszcze więcej rozporządzeń w nadchodzącym rok, a 26 procent oczekuje znacznie więcej Ponadto osobista odpowiedzialność wydaje się być persi stent worry Sześćdziesiąt procent badanych respondentów spodziewa się, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy osobista odpowiedzialność funkcjonariuszy ds. zgodności wzrośnie, a 16 procent spodziewa się znacznego wzrostu. Dodatkowo, gdy PKB jest rzadkim wyraźnym wymogiem wyznaczania kwalifikowanej roli ds. zgodności, ochrona danych Oficer DPO Choć PKB nie określa dokładnych poświadczeń, jakie muszą posiadać DPO, wymagają one posiadania wiedzy specjalistycznej w zakresie prawa i praktyki w zakresie ochrony danych Kluczowe kroki Urzędnicy ds. Zgodności nie muszą być specjalistami od technologii, ale muszą wiedzieć, jak wykorzystać zarządzanie, ryzyko oraz rozwiązania dotyczące zgodności, aby ułatwić pracę. Inne kluczowe kroki obejmują zapewnienie ram politycznych i ich zrozumienie oraz przeszkolenie ich przestrzegania. Przeczytaj białą księgę AIIM i infografię Zarządzanie ryzykiem i zgodnością z ECM i BPM 3 Nowa administracja oznacza zmiany w regulacyjnych priorytetach Prezes Trump był jasny i spójny na jego chęć zmniejszenia ilości przepisów w miejscu Od usług finansowych do środowiska, urzędnicy przestrzegający zasady ostrzegają przed zmianami i co dla nich znaczy Niektórzy eksperci z branży zgadzają się, że nawet jeśli przepisy są usprawnione lub zreformowane, będzie mnóstwo pracuj nad swoim zespołem, aby rozwiązać problem próżni pozostawiony przez poprzednie przepisy lub interpretować sposób, w jaki należy zastosować nowe przepisy. Obraz może być niepewny w danej chwili, ale można mieć pewność, że niezależnie, jakiekolwiek zmiany oznaczają, że praca będzie zrobić dla swojego zespołu ds. Zgodności Kluczowe kroki Jak przygotować się do nieznanego Wielu ekspertów doradza mądrze, że jest to sprawa jak zwykle, a nie do ponownego opracowywania zasad i procedur już teraz Teraz jest dobry moment, aby ocenić ogólny program zgodności, jednak na przykład, jeśli Twoja organizacja nie ma swojego domu zarządzania informacjami o przepisach w celu nadrobienia czasu Czy firma ma siedzibę w Stanach Zjednoczonych lub współpracuje ze Stanami Zjednoczonymi, jeśli chodzi o potencjalne zmiany w otoczeniu regulacyjnym, oznacza to, że firmy będą musiały dostosować się, aby szybko wykorzystać możliwości, złagodzić zagrożenia i pozostać w zgodzie z zasadami. Dowiedz się więcej o rozwiązaniach zgodnych z OpenText. Przeczytaj dalsze informacje na temat zgodności z wymaganiami 4 i 5 na stronie 2. Rozwiązanie zarządzania treścią firmową ECM zmienia się Każdy pomysł, który wzbudził zainteresowanie w zarządzaniu treścią w ciągu ostatnich kilku lat znacznie wzrosła, a to wynika z faktu, że potrzeby zarządzania informacjami Enterprise Information Management zmienia się niezmiernie. Przedsiębiorstwa obejmują teraz proste, lekkie rozwiązania , które nimbly zająć się bardzo zróżnicowane i bardzo specyficzne kwestie wydajności i kontroli Te aplikacje mogą być w chmurze lub na miejscu i podobnych bloków w fundamencie zbudowane ze sobą w celu uzyskania optymalnego zasięgu ECM To podejście różni się od tradycyjnej metodyki próbując nakryć całą organizację wszechogarniającym ECM olution I to jest taka zmiana w koncepcji i praktyce, że szanowani analitycy z Gartner nawet zdecydowali, że ECM nie wyciąć jej jako nazwy sektorowej. W ich ocenie, nowa topografia jest lepiej zakonserwowana przez Content Services, kiwając głową zdecentralizowane i rozbudowane aplikacje, które organizacje dużo łatwiej i skutecznie realizują Teraz wszystko to może obiecać niezauważone poziomy zwinności i integracji, ale także widzę, że pracownicy LOB i IT potrząsają głowami i myślą, że właśnie spędziliśmy dekadę inwestując w naszej infrastrukturze ECM Zaczynamy wszystko od Nie Krótka odpowiedź i jedna, najważniejsza rzecz do zapamiętania to nie Kluczem do podtrzymania tempa i osiągnięcia przyszłego sukcesu ECM jest skupienie się na budowaniu tego, co już masz. Jest tylko nowy sposób myślenia o tym, co przychodzi następny Zasoby, aby przyspieszyć naukę Curve W ciągu ostatniego miesiąca miałem okazję wziąć udział w kilku inicjatywach z ekspertami z branży AIIM pomogła wyjaśnić tą drogę Pierwsze spotkanie było bardzo dobrze przyjętym okrągłym stołem seminarium internetowego zainspirowanym zakończeniem przejęcia OpenText Documentum To trzeba zobaczyć seminarium internetowe dla klientów OpenText AND Documentum zapewniając prostą i szczegółową wiedzę na temat naszej wizji dwie rodziny produktów, w tym przyszłe plany integracji Ten pogląd przełożył się na szeroko zakrojoną dyskusję panelową na temat ogólnej przyszłości systemu ECM, a organizacje zajmujące się kompetencjami musiały się wyróżniać w tym nowym świecie. Po nim nastąpiły parę powiązanych wydarzeń uwolnienie eBooku z autora AIIM, strategii Revolution of Evolution 10 w celu nawigacji z modułu ECM do Content Services oraz towarzyszącego mu seminarium internetowego, zarządzania informacjami Next-Gen, które nastąpi w nowej erze Obie zapewniają doskonały wgląd w kontekst tej zmiany w systemie ECM strategia, stałe, które zawsze będą wierzyć, a organizacje pytań i działań muszą odnieść się do cha rt ich podróży Zacznij od czytania e-książki, a następnie obejrzyj towarzyszące webinarium na żądanie Kolejna odsłona to coroczna konferencja AIIM w Orlando na Florydzie od 14 do 16 marca. Eksperci OpenText i Documentum będą na imprezie, włączając w to kilka sesji na temat zrozumienia i kapitalizacji ewolucji ECM Jeśli planujesz uczestniczyć, zarezerwuj 1 1 spotkanie z nami, nie ma lepszego sposobu na szybkość niż połączenie twarzą w twarz i pytanie, co to wszystko oznacza you. Freshly z HIMSS 2017, spędziłem trochę czasu na refleksji nad bogatymi rozmowami, które miałem z uczestnikami targów Te trzy główne pytania były tak spójne między rozmowami, które chciałem podzielić się nimi, na wypadek, gdybyś je przegapił w HIMSS Q How to organizacje zajmujące się opieką zdrowotną wykorzystujące rozwiązania faksowe w celu zaoszczędzenia kosztów lub bardziej efektywne dwa słowa uproszczone i optymalizujące Faksy i papiery nadal dominują w wymianę informacji pacjenta, licząc nawet 90 na wszystkich giełdach Po pierwsze, jest to ważne uproszczenie faksowania poprzez wyeliminowanie ryzyka związanego z bezpieczeństwem i zgodnością autonomicznych urządzeń faksowych oraz faksowanie ręczne i zastąpienie ich bezpiecznym, cyfrowym rozwiązaniem faksowym Usuwa zbędne papiery i kosztowne i czasochłonne zadanie ręcznego faksowania Po drugie, organizacje opieki zdrowotnej powinny zoptymalizować faksowanie przez zintegrowanie cyfrowego rozwiązania faksowania z elektronicznymi systemami MR, urządzeniami wielofunkcyjnymi, systemami zarządzania dokumentami lub innymi aplikacjami medycznymi Dzięki integracji faksów elektronicznych z urządzeniami i aplikacjami, z którymi korzystają najwięcej, dostawcy usług zdrowotnych uzyskują dostęp do odpowiednich informacji o pacjencie, gdy ich potrzebują i gdzie one potrzebują Q Jakie są trendy z technologią faksowania w opiece zdrowotnej A Istnieją dwa główne trendy w opiece zdrowotnej dziś Liczba faksów wzrasta tak, słyszałeś, że właściwie i hybrydowo wdraża faksowanie Po pierwsze, liczba faksów wzrasta Ponieważ coraz więcej pacjentów wchodzi na zdrowie system, przypisywany większej liczbie osób o niedrogim dostępie do opieki zdrowotnej i potrzebom w zakresie opieki zdrowotnej Kolejną tendencją jest przejście na hybrydowe wdrożenia faksów, które łączą się z lokalnym serwerem faksowym z transmisją faksową w oparciu o chmurkę. Nadal rosną popularność rozmieszczenia faksów hybrydowych, ponieważ upraszczają istniejące systemy faksowe, a także umożliwić organizacjom medycznym wykorzystanie technologii chmury do transmisji faksu. Oprócz uproszczenia rozmieszczania serwer faksu na miejscu zachowuje integralność systemów EMR, urządzeń wielofunkcyjnych i innych aplikacji służących ochronie zdrowia, a nie ma zmiana doświadczenia użytkownika lub ustalone procedury wymiany informacji o pacjencie Q Gdzie jest technologia faksowania i jak OpenText wprowadza innowacje w opiece zdrowotnej A Wraz z rozwojem innych form wymiany informacji pacjenta, takich jak bezpośrednia wymiana i inne formy wymiany elektronicznej, ważne jest, aby faks technologia rozwija się tak, aby współistniały z tymi nowymi formami wymiany, ponieważ faksy są tak głęboko zakorzenione w opiece zdrowotnej oekszystów z innymi formami wymiany, pozwala organizacjom opiekuńczym na przejście na nowe formy wymiany we własnym tempie lub, co ważniejsze, w tempie innych dostawców w ramach kontraktu na opiekę zdrowotną, z minimalną lub bez zmian doświadczenia użytkownika lub lepsze niż dotychczas, zwiększyć wygodę korzystania z użytkownika Na przykład OpenText wprowadził niedawno innowacyjne rozwiązanie dotyczące opieki zdrowotnej, które łączy faksy i faksy bezpośrednie w jednym rozwiązaniu, dzięki czemu organizacja opieki zdrowotnej może przekształcać wychodzący faks w bezpośrednią wiadomość, o ile to możliwe, bez zmiany sposobu ich wyślij faks dziś mam już nadzieję na HIMSS 2018 i świetne rozmowy będziemy wtedy. Sektor Life Sciences jest bardzo innowacyjny Boston Consulting Group stwierdził, że prawie 20 światowych najbardziej innowacyjnych firm pochodzi z sektora W rzeczywistości, PwC sugeruje, że Healthcare przekroczy Computing jako największą branżę przez RD wydatków przez 2018 Lśnienie światła na paradoks innowacji Mimo to, dla wszystkich wysiłek, nadal brakuje nowych produktów Ostatni rok wyznaczył na 6 lat niski poziom akceptacji nowych leków przez FDA Powstanie odpornych na leczenie przeżuwaczy pobudzało światło na to, że nie było zupełnie nowego antybiotyku ponad 30 lat Niewielki zwrot z inwestycji na RD wyjaśnia paradoks między zwiększeniem innowacyjności a nowym spadkiem produktu Deloitte stwierdził, że zwrot z inwestycji na badania i rozwój w 12 największych firmach farmaceutycznych spadł do zaledwie 201 procent z 7 na 10 procent z 10 na 1 procent 2017 Podczas gdy wiele osób zajmujących się naukami przyrodniczymi nadal pozostaje optymistą w rozwoju nowych leków, jasne jest, że dwa czynniki sprawią, że sukcesy osiągną lepsze efekty operacyjne i stworzy strategiczne sojusze zewnętrznie Internet przedmiotów zwiększy koncentrację na cyberbezpieczeństwie W 2017 r. Times stwierdził, że cyberbezpieczeństwo dla branży medycznej i farmaceutycznej uległo pogłębieniu w szybszym tempie niż jakikolwiek inny sektor sektor staje się coraz bardziej informatyczny pod względem innowacyjności, RD i produkcji, przestępczość komputerowa wzrosła w takich obszarach jak włamania do własności intelektualnej, korupcja IP, atak szpiegostwa i ataków typu "odmowa usługi". Ponieważ sektor ma na celu wprowadzenie cyfrowej transformacji i Internetu przedmiotów IoT, bezpieczeństwo cybernetyczne najprawdopodobniej będzie na szczycie listy priorytetów CIO Tendencja na modele prewencyjne i skoncentrowane na wynikach polega na możliwości monitorowania i pomiaru stanu zdrowia poszczególnych pacjentów Czy noszone lub inne inteligentne urządzenia medyczne wymagają pewnej formy łączność online tworzy lukę w zabezpieczeniach Podczas niedawnej konferencji poświęconej bezpieczeństwu internetu eksperci wykazali, że takie rzeczy, jak pompa insulinowa mogą zostać włamani To stanowi prawdziwe zagrożenie dla jednostki, ale także zwiększa możliwość korzystania z urządzeń, takich jak producenci szybkości, aby rozpocząć odmowę usługi na inne cele Rozwiązanie problemów związanych z cyberprzestępczością, FDA wydało wytyczne dla producentów urządzeń medycznych aby złagodzić zagrożenia cybernetyczne i zarządzać nimi Zagrożenie związane z IoT musi być ulepszone z potrzebą zapewnienia wodoszczelnego bezpieczeństwa To przewyższa możliwości uzyskania dostępu do urządzeń użytkownika Musi obejmować dane w tranzycie oraz zarządzanie i przechowywanie danych w ramach samej firmy nauk przyrodniczych Security-by-Design wbudowany we wszystkie rozwiązania OpenText staną się podstawowym elementem każdej części infrastruktury informatycznej dla firm opieki zdrowotnej i farmaceutycznej Osiągnięcie efektywności operacyjnej w celu poprawy marży i czasu na wprowadzanie do obrotu Dzięki skoncentrowaniu się na wartościowych medycyna naturalna, zindywidualizowana opieka zdrowotna i zdrowie ludności, sektor nauk przyrodniczych przeżywa nowe poziomy konwergencji i współpracy Firmy zaczynają przekształcać działalność gospodarczą poprzez współpracę w zakresie rozwoju produktów i rozwoju nowych usług Nie wymyślony tutaj model nie jest już odpowiedni dla coraz bardziej skomplikowanych i Drobne cykle życia produktów Jak wskazuje Deloitte out Współpraca w trakcie całego cyklu rozwoju produktu staje się coraz bardziej powszechnym i skutecznym sposobem dla firm biofarmowych i mediatorskich, aby zrównoważyć rosnące koszty RD, finansowanie niedoborów, zwiększanie złożoności i postępu technologii W 2017 r. przedsiębiorstwa nauk przyrodniczych przekształcają swój tradycyjny, łańcucha dostaw dynamicznych, wzajemnie połączonych systemów, które integrują swój ekosystem partnerów. Ten nowy sposób łańcucha dostaw pozwala organizacjom na poszerzanie łańcucha wartości poza rozwój produktu w celu umożliwienia opieki w coraz bardziej opartym na wynikach środowisku opiece zdrowotnej. Stworzenie bezpiecznego, otwartego i zintegrowanego łańcuchy dostaw, organizacje mogą obniżyć koszty, zwiększyć jakość i zarządzać ryzykiem w ramach ekosystemu partnerskiego. Zapewnia podstawę do szybkiego i łatwego rozszerzenia sieci partnerskiej dla Life Sciences. Podczas oceny strategii biznesowych i priorytetów w ciągu najbliższych 12-18 miesięcy, współpraca z zaufaną częścią nery takie jak OpenText mogą przygotować Twoją organizację do wyzwań naprzód Skontaktuj się ze mną w jshujath, aby omówić, jak możemy pomóc Jeśli pominięto pierwszy blog w tej serii części, możesz go obejrzeć tutaj. Aby zdemultować, że stare powiedzenie o sztuce może nie wiedzieć dużo wiem o doświadczeniu klienta, ale wiem, co lubię Jako specjaliści w branży contact center wiemy coś o doświadczeniu klienta, ponieważ żyjemy i oddychamy każdego dnia Zazwyczaj zgadzamy się, że doświadczenie klienta jest powszechnie opisywane w odniesieniu do naszych klientów opinie na temat ich interakcji Tak więc prosta definicja pozytywnego doświadczenia klienta może obejmować świadczenie usługi, która pozostawia klientów z poczuciem słyszenia, otrzymania satysfakcjonującego rozwiązania problemu i myślenia, że ​​tak , po prostu mogą polecić nam kilku przyjaciół Ale pełna definicja pozytywnego doświadczenia klienta jest znacznie bardziej zróżnicowana, ponieważ musi wziąć pod uwagę b z drugiej strony klienta i firmy równania pracowników i technologii w miejscu, które rzeczywiście umożliwiają dostarczanie skutecznych interakcji, a także głos analizy i raportowania klienta, które umożliwiają zrozumienie oczekiwań klientów Co definiuje pozytywne wrażenia klienta pierwsze pytanie zapytano o naszych 2017 głośników z serii Video, a także z jego strony Keith Dawson utrzymuje, że w rzeczywistości istnieją dwa elementy, które zapewniają klientom doświadczenie Co postrzega klient Jaki wpływ ma na firmę Słuchaj, co Keith ma do powiedzenia na temat znaczenia konkretne korzyści biznesowe w zrozumieniu tego, co definiuje pozytywne wrażenia klientów Podczas gdy w tym momencie słyszysz, jak inni mówcy serii wideo definiują to, co oznaczają pozytywne wrażenia z klientami, może się okazać, że Twoja własna definicja pozytywnego doświadczenia klienta została potwierdzona lub może przetestowana i ostatecznie poszerzony W sumie, nasi prelegenci odpowiedzią na osiem ważnych pytań dotyczących jazdy w oczekiwaniu reness centrum kontaktowego w Twojej organizacji i wyjaśnić, dlaczego powinno to być interesujące dla każdego agenta contact centre, supervisora, menedżera i kadry kierowniczej. Więc po kilku chwilach usłyszeć jak nasz panel ekspertów odpowiedział na wszystkie te pytania Co definiuje pozytywne wrażenia klientów Dlaczego warto doświadczyć klienta jako czołowego celu firmy Jak można umieścić centrum kontaktowe jako lidera w obsłudze klienta Jak można dostosować centrum kontaktów do najważniejszych priorytetów kierownictwa? Jaki jest najlepszy sposób koordynowania celów związanych z centrum kontaktów inne jednostki biznesowe Jakie są cele związane z osiągnięciem wyników z kierownictwem kierowniczym Jakie inne doświadczenia wykazują wpływ kontaktu z zespołem wykonawczym Jakie są pewne wnioski dotyczące raportowania do zespołu wykonawczego? Kontynuuj rozmowę, komentując posty z bloga za pomocą funkcji CCTRImpact lub używając przycisku Pobierz w kontakcie z formularzem eksperta WFO na stronach z serii wideo. Gartner opublikował niedawno swój 2017 Oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami Magic Quadrant, z OpenText umieszczonym jako lider w tym raporcie Gartner ocenił zarówno OpenText Communications Center, jak i OpenText Exstream przed przejęciem. Jednak firma Gartner koncentruje się na realizacji, strategii i wizji każdego producenta, a nie na konkretnych produktach, więc jest tylko jeden Punkt OpenText na grafice 2018 CCM MQ umieścił zarówno Centrum Komunikacji OpenText, jak i Exstream w czołówce liderów W najnowszej wersji uważamy, że utrzymujemy silną pozycję lidera dzięki naszej szerokiej możliwości naszych produktów CCM i siłom naszego kierunek łączenia Centrum Komunikacji i Exstream w jedną platformę, przynosząc tym samym dodatkową wartość naszym obecnym i potencjalnym klientom Nasza pozycja w zakresie możliwości realizacji osi została ulepszona ze średniej pozycji Centrum Komunikacji i Eksportu w MQ 2018 Pozycja na temat kompletności Oś widzenia utrzymywała się stabilnie w porównaniu do miejsca docelowego Exstream nt w ostatnim raporcie, które uważamy za dobry znak, że firma Gartner zgadza się z naszą strategią, aby zapewnić jednolitą ofertę CCM, aby umożliwić użytkownikom biznesowym łatwe projektowanie i dostarczanie komunikacji międzykanałowej, w tym sieci web, telefonii komórkowej, wiadomości SMS i drukowania. jasne i ekscytujące, ponieważ wprowadzamy nasze produkty CCM do jednej, potężnej platformy, aby spełnić wszelkie wymogi CICH w kanale międzyszybowym To się dzieje i przyniesie korzyść wszystkim obecnym klientom firmy Communications Center Enterprise poprzednio Centrum informacyjne StreamServe, Exstream i Communications Center poprzednio PowerDocs Get your copy of the full report here. In May 2018, a new EU Regulation and Directive was released to govern the protection of personal data, the General Data Protection Regulation GDPR It will enter into force after a two year grace period in May 2018 This is just little more than one year to go and enterprises need to get active to evaluate what it means for them and how they need to prepare As sta ted on the European Commission website The objective of this new set of rules is to give citizens back control over of their personal data, and to simplify the regulatory environment for business Data protection laws are nothing new in the European Union However, the new GDPR rules presents some significant impacts and changes to current data privacy regulations For one, what used to be a directive, is now a regulation with full force of the law, valid across all EU countries And despite BREXIT, the UK government has confirmed that UK will implement GDPR read the UK Information Commissioner s blog on this topic The other important aspect is that GDPR now imposes substantial fines upon individuals and enterprises that do not adhere to the law Minor breaches will be fined up to 10 Million EURO, or up to 2 of the total worldwide annual turnover of the preceding financial year for a business, whichever is higher Major breaches will be fined up to 20 Million EURO, or up to 4 of the total wo rldwide annual turnover of the preceding financial year for a business, whichever is higher And it should be re-emphasized that the turnover is not just the turnover of the EU located part of the enterprise, but the worldwide turnover of the enterprise Protecting Personal Data of EU Citizens What does that mean As GDPR protects the personal data of the citizens of the European Union, it imposes duties upon enterprises, that collect and manage personal data These entities are called Data Processors Data processing entities located in the EU are subject to GDPR, but also companies outside the EU that process personal data of EU citizens So the regulation also applies to non-EU enterprises EU GDPR requires compliance outside of the EU as well EU GDPR applies for non-EU companies with contact points to the EU Collecting and processing data is legitimate as long as it serves a justified purpose, as defined by GDPR, for example if data processing is needed for a contract, for example, for bi lling, a job application or a loan request or if processing is required by a legal obligation Such justified purposes for storing and retaining personal data are, for example, laws that govern retention of content, such as tax relevant data and documents, where retaining the scanned vendor invoice or a customer bill is not only justified but an obligation What is the relevance of GDPR for Day-to-Day Business Processes There is personal data processed and stored during the course of day-to-day business processes that relates to business partners, such as customers and suppliers, in the procure-to-pay processes as well as order-to-cash process To give some concrete examples, let s now take a look at an enterprise that uses SAP ERP to manage their processes and OpenText to attach business documents to these processes It is of course not just about the data created and stored in the SAP database of the leading enterprise application ERP, CRM, , it is also about the business documents that are captured during this process Take for example, an incoming vendor invoice on paper, which is scanned, attached to the transaction via ArchiveLink and then securely stored on the OpenText Archive Center Or in the example of an order-to-cash process it an incoming sales order and delivery note to a client, which are linked to the SAP order and stored in OpenText May 2018, GDPR will start to apply following a two-year transition period to allow the public and private sector get ready for the new rules So how should enterprise prepare and get ready for GDPR With regards to aspects of storing personal data for a justified purpose, enterprises need to set up policies and procedures not only to retain content as long as they are obliged to do by law such as taxation or product liability laws, but also to delete content in a timely fashion when it is no longer needed respectively the justified purpose for retention has expired Learn more about OpenText s capabilities to support GDPR requir ement in the SAP environment in a forthcoming blog post, and also by reading our other blog entries here and here You can also visit our web site and learn how OpenText EIM offers capabilities that can support customers to prepare for GDPR Register for the Webinar by OpenText and Digital Clarity Group on GDPR You can register for this webinar New EU Data Policies Will Transform Business Practices Across the Organization Get Ready for the GDPR which is being held on March 1st In this interactive format, Digital Clarity Group s Tim Walters and OpenText s Janet de Guzman discuss key questions that frame the conversations that you should be having, including New insight into GDPR provisions and customer expectations about use of their data How organizations can seize opportunities to achieve competitive advantage under the GDPR Tools for starting critical discussions with partners and internal stakeholders. The subject of innovation is surrounded by worn out metaphors, which is why it s so stimulating to find authentic instances of genuine innovation in practice You know real tangible examples, like human commercial space travel, that redefine humanity s reach and potential Identifying this type of authentic innovation has been our remit ever since we first started planning the OpenText 2017 Innovation Tour many months ago Now we are just weeks away, I m delighted to say that the speaker line-up for this year s one-day event on 21st March doesn t disappoint Our keynote speaker is Stephen Attenborough, current Commercial Director, and former CEO, of Virgin Galactic, the world s first commercial space travel business Throughout the entire span of human history, only about 550 people have ever visited space In fact, most of the seven billion of us on the planet have never even met anyone who has been there And those few astronauts and cosmonauts that have, are hardly representative of our species as human beings They ve all tended to be of a similar age, gender, ethnicity, language or professional background Stephen and his colleagues at Virgin Galactic are using their innovation, imagination and expertise to change all that To date, around 700 people from 50 different countries, spanning from ages 10 to 90, from many different professions and speaking numerous languages, have signed up to become future Virgin Galactic astronauts As Virgin Galactic s first full time employee, Stephen had the unique challenge of laying the commercial foundations to make one of the world s most ambitious business projects a reality Except he wasn t a space nut , but rather came from the financial services world Sir Richard Branson is his boss If ever there was a need for innovative thinking, it was here He will be sharing with us the next exciting chapter in their journey Closer back to earth, we ve also got peer level presentations across seven different tracks, including Manufacturing, Financial Services, Energy Utilities, Public Services, Retail, as well as Life Science s There s something for everyone The likes of Thames Water, FinTech Circle, IDG, the NHS, as well as a former Sky, ITV and BBC presenter to name just a few are all coming together to share their respective expertise And of course, our executive leadership team, including OpenText CEO and CTO Mark Barrenechea, OpenText President Steve Murphy and Executive VP of Engineering, Muhi Majzoub, will be sharing key insights to help with your own innovation plans In addition, some of our strategic partners, such as SAP, Accenture, Capgemini and Deloitte, will also be providing high level viewpoints that could directly impact both your industry and your future projects all of this is packed into a single day If you ve not yet registered, I d strongly urge you to do so as we re approaching capacity You can register here I look forward to seeing you there, and who knows, you might want to book a ticket on the world s first space airline. Life Sciences, like life itself, is constantly evolving The ri gid, product-based environment of complementary but discrete healthcare specialists is rapidly being replaced with a fluid ecosystem where growing and global value chains and strategic alliances drive innovation and price competitiveness Secure collaboration is key as Greg Reh, Life Sciences sector leader at Deloitte says All of the pressures that life sciences companies are under, be they cost, regulatory or operational, in some way shape or form can be de-risked by adopting a much more collaborative approach to R D, to commercialization, to manufacturing and distribution As increased collaboration touches every part of a Life Sciences business, there are a number of trends that will affect most companies during 2017 Prepare for uncertainty in the compliance landscape There has been a great deal written about the affect that the Trump administration will have on regulatory compliance Amid all the uncertainty, Life Sciences companies can t take a wait and see attitude One thing we do k now for certain is that new legislation and regulations will keep coming Whether the pending regulations on medical devices in the EU or MACRA the Medicare Access and CHIP Reauthorization Act in the US, regulatory change does not stand still not even for a new president We also know that there is greater focus on enforcement According to law firm, Norton Rose Fulbright, almost one third of all securities class actions in the US in 2018 were against Life Sciences companies, a figure that had risen in each of the previous three years The company noted that 56 of claims in 2017 were for alleged misrepresentations or omissions In response, companies have been placing focus on effective marketing content management to develop appropriate quality control on promotional and advertising materials In addition, enforcement is becoming more stringent is areas such as TCPA and FCPA where last year the global generic drug manufacturer Teva International agreed to pay 519 million to settle parallel civil and criminal charges Within extended value chains, compliance becomes an increasingly collaborative process to ensure that information is available to the regulators However, in compliance, collaboration is working both ways Life Sciences companies need to be more collaborative as global regulators and enforcement agencies are already cooperating with each other As global regulators and agencies share information and work together, it becomes even more important to manage compliance risk across the organization and beyond Consumer price sensitivity continues to drive value-based pricing models According to Statista, the sales of unbranded generic drugs almost doubled between 2005 and 2018 In Japan, the government has an objective of substituting 80 of branded drugs with generics by 2020 There is increasing price sensitivity within both the buyer and regulator communities Within many economies, the depressed fiscal environment limits the potential for healthcare spending Governmen ts and insurance companies want to shift payment for product sales to patient outcomes In fact, the U S Centers for Medicare and Medicaid Services CMS wants 90 of all Medicare payments to be value-based by 2018 This value-based pricing model places extra burdens on drug companies but also offers opportunities for the organzations to maintain the profitability within branded drugs It provides the opportunity to look beyond the pill to look more at the patient and what they re doing This requires end-to-end evidence management systems that exploit the masses of data created through managing patient outcomes to deliver value-added services around patient wellbeing, rather than simply selling more or more expensive drugs At OpenText, we would expect most digital transformation efforts to include an element to enable the correct environment for value-based pricing, especially as operational efficiencies and time to market are improved Part Two of this blog is available to read here. We all g et them every day Emails that we delete without reading Yet companies invest countless hours in developing email campaigns and messaging to try and catch our attention or interest just for us to ignore them My wife and I were discussing last night the top email subject headers that means we will automatically delete a marketing email My wife s top flag was anything that gave her an order to do something Yesterday s winner in that category was an email she received from a company that shouted This is important information you need Don t Delete The first thing she did Deleted that email My pet peeve is over friendly emails from people I ve never met, like this example from yesterday, Reminder Hey Alan, did you have a chance to review my email My response, check the company on the email address, not someone I do business with, then hit the Delete button Then there s the emails from companies that you do interact with on a regular basis, but when you read it you think How did I end up on t hat mailing list You delete it and don t give it much thought beyond it ramping up an annoyance factor with the company that can eventually impact your overall customer experience But great brands and customer-aware companies can use a well-defined customer communications management strategy to turn that How did I end up on this list moment into a positive experience rather than a negative one A case in point My car Although my family changes cars on a pretty regular basis we are pretty brand loyal At any given time you can bet that someone in the family is driving an example from this particular brand s line up At the moment it s me, and I am driving a fully tricked out version of the company s sportiest offering It s the tenth example of the brand we ve owned So imagine my surprise to receive an email from the company that was headed We re sorry to see you go It continued along the lines that the company had heard we had sold the car and wanted to ask a few questions of our experienc e with the brand, and why we d moved on Looking out the window I could still see my car sitting on the driveway Yep, definitely on the wrong mailing list I deleted the note, and didn t think any more of it Until two days later A follow-up email arrived from the car company apologizing for the wrong email being sent There was a well - worded message along the lines of we know that you still own your car, and thanks for being a loyal customer This was followed with a note that by way of apology a small gift was in the mail which arrived the next day There was also an additional follow-up that laid out my ownership of the current car, and a note that as a token of thanks for my loyalty if I headed to my local dealer within the next thirty days they would upgrade me from my 2018 model to the equivalent 2017 model at a stated lower APR rate One mistake good follow up bonus gift acknowledgement of my customer loyalty upsell offer That s good customer communications management, it helps streng then relationships, develops good customer experience, and promotes more value and revenue across the customer lifecycle While I m not ready to take up that trade-in offer just yet, but when it does come time to change my car again, guess which company will once again be top of my list. There s been a great deal written about the regulatory uncertainty surrounding the new President but one thing is certain the influence of renewables and Distributed Energy Resources DERs will continue to grow So, will 2017 be the year that Utility companies fully embrace DERs and what will this new business model look like The growth of DERs The challenges of loss of revenue due to DERs and the justifiable concern of the utilities that the DER users are not paying their fair share of Grid maintenance costs will need to be taken into account by regulators when they are making the Rate Design policies At the same time, the Utilities are also beginning to see the opportunities that DERs bring to an aging i nfrastructure, badly in need of modernization allied with increasingly stagnant demand Regardless of the new administration s attitude to the EPA, the Clean Air Act or the Clean Power Plan, it is clear that the US government is keen to legislate in a way that Utilities companies are rapidly adapting to DERs ties grid modernization to the integration of DERs Indeed, we are beginning to see more and more evidence of Utility companies investing in DERs as a means to abandon or defer upgrades to existing bulk generation and transmission distribution assets There are at least two reasons for this renewable energy especially solar is rapidly reaching price parity with traditional energy sources, even natural gas In some cases, solar and wind are proving, on average, most cost-effective than natural gas The second reason is that Utility companies understand they need to change from a cost centric to a customer centric model to survive Utilities companies are rapidly adapting to DERs While Uti lity companies struggle with stagnant or declining demand which has meant them seeing any impingement from DERs as a serious competitive threat, customers have been faced with rising costs and declines in the quality of service including unexpected power outages and planned rolling black-outs So, the growing customer demand for DERs is completely understandable It is not seen by most as a money-making scheme but more as a way of improving energy provision services in a way that may lower the cost to them It is that context that has seen Utility company executives quickly turn their attention to the opportunities not the threats of DERs It is instructive that in the State of the Electric Utility Survey 2018, 56 of the utility sector respondents said they understood the opportunities of DERs but were unsure how to build a viable business model A year later, they had begun work on those models with the majority favoring partnership with third party providers as the best route Seizing the DER opportunity Whether acting as an aggregator for DER providers and microgrids or developing completely new supply chains, the Utility companies can lower the cost of DER market entry while protecting existing revenue generation and beginning to explore entirely new service opportunities away from bulk generation into niche and targeted supply For this to succeed, two things must happen First, Utility companies that have traditionally provided an end-to-end service must learn how to work in what ABB has neatly termed the energy neighbourhood ABB states Adopting the energy neighborhood perspective can help bridge historic silos in the energy market, which have been hindering the evolution of more flexible, efficient, sustainable, and environmentally friendly energy systems By working together more, or at least consulting each other more regularly and proactively, utilities, DER operators and customers can make mutually beneficial decisions about assets, business operations and resourc es Secondly, The ability to communicate and share data and information across this neighborhood becomes essential and proactively adopting digital is going to be a key requirement in Utilities The DER market already requires sensors and meters to regulate quality and output, the type of ecosystems being built for Utilities to integrate DERs into the grid require complete transparency and visibility The Utilities, DER companies and customers working together have to be able to make complete sense of the structured and unstructured data involved in service delivery Coping with this level of digital disruption was recently covered in an interesting blog from OpenText CMO, Adam Howatson which you can read here In practice, terms of service, SLAs and production and maintenance schedules will need to be combined with generation data and ratings engines to ensure that every party is sure that they and others are fully meeting their obligations This is especially true with the trend towards Ti me of Use ToU and other demand-side rating design as a means to more effectively compensate DER providers The challenge will be to implement new types of software such as EIM that can act as a central, integrated platform of communications, content sharing and data analytics both within the Utility company and beyond to connect and engage with customers, DER providers and, of course, the regulators Successful integration of DERs with the existing grid is going to be critically important, as DERs are forecasted to have a big impact on the Duck Curve Net Load forecast curve for the 24 hours of the day California System operator, CAISO, has performed detailed analysis of net load forecasts till the year 2020 and has shown the need for steep ramping of resources and possibility of over-generation risks CAISO is also working with the industry and policymakers on rules and new market mechanisms that support and encourage the development of flexible resources to ensure a reliable future grid American Council for Energy Efficient Economy ACEEE has recently reported that Utilities can drive a 10 reduction in peak demand by using demand response capabilities and reduce the impact of the steepening Duck Curve New EIM software as an integrated platform for communications will be crucial for the Utilities It is essential for the successful sharing of content and structured and unstructured data with all the stakeholders including DER providers, Customers and System Operators and for introducing new Demand Response technology initiatives Read more on page 2 to find out about regulation, and regulators taking center stage. This year, hockey legend Wayne Gretzky will join us on stage for a Fireside Chat with OpenText CEO Mark Barrenechea Widely considered to be the greatest hockey player of all-time, the legendary player holds or shares 61 NHL records and is the only player in the history of the NHL to have his jersey number retired by all member clubs Gretzky followed his successfu l career on the ice as Head Coach and EVP of the Phoenix Coyotes from 2005 to 2009 On November 22, 1999, Gretzky was inducted into the Hockey Hall of Fame in Toronto, Canada, becoming the tenth and final player in Hockey Hall of Fame history to have the mandatory three-year waiting period for enshrinement waived by the Hall s board of directors And, now, after 18 consecutive All-Star Game appearances, Mr Gretzky will be bringing his A game to this year s Enterprise World Holding virtually every offensive record in the NHL, hear from The Great One himself how to face off against the competition Come see 99 and leave with the tools to solve your 99 EIM Challenges Have you registered for OpenText Enterprise World yet Don t miss out BONUS Enter by February 28th for a chance to win an autographed Hockey Jersey. It seems everyone is talking about digital transformation but many are still unsure of what it is, why it is important, or even how to get started Wikipedia defines digital transforma tion as the change associated with the application of digital technology in all aspects of human society It has also been described as taking existing manual and paper-based processes and converting them to digital channels and documents or going paperless Many companies like yours, are talking about improving the customer experience and going digital, but don t know where to begin Regardless of what it means to you, a lot of companies are now realizing that digital transformation often includes e-delivery ensuring that emails containing bills, statements, ID cards and other business critical information get to the intended recipients They rely on their customer communications management CCM solution for this, but are often not aware of what is actually involved in reaching the recipient s inbox It can also be challenging sometimes to quantify the benefits of e-delivery and the costs associated with poor deliverability To help you better understand the importance of email deliverabilit y, we have a new recorded webcast available and you can register and then view it here InfoTrends customer communications experts Matt Swain and David Stabel, and OpenText Exstream Manager of Product Strategy Avi Greenfield, present new research on consumer preferences and enterprise plans for e-delivery in this webcast They also share key trends, challenges and best practices for managing e-delivery, including the impact that non-delivery can have on your bottom line View the webcast. Enter to Win a Signed Jersey from Wayne Gretzky OpenText Enterprise World has opened its doors Registration is open and preparations are underway to make this the best Enterprise World yet And just to add to the enticing early bird rates, the draw of the industry s most exciting Enterprise Information Management conference and our legendary keynote speaker, we have sweetened the pot with one more incredible opportunity We have lined up a contest that will help you pull off the best hat trick yet Learn, Co nnect and Win Get ready to faceoff against your fellow attendees to enter for a chance to win an autographed jersey from hockey great, Wayne Gretzky Why do you think OpenText is great Tell us and you just may win Here s how it works Register for Enterprise World 2017 Create one sentence that perfectly sums up why you think OpenText is great Enter your sentence in the registration form OR email it to us You ll be automatically entered to win an autographed jersey from Wayne Gretzky Full contest rules can be found here Ice out the competition and get ready to score because when the puck drops the games begin You miss 100 of the shots you don t take Wayne Gretzky Contest ends February 28th Don t miss your shot to win a signed jersey from The Great One himself, register now. There are two buzzwords that we have heard in the IT world for some time now Cloud and Containerization For me, 2018 proved that these two topics have changed from hype to reality, even in the biggest enterprises, and a lot of customers were asking for our solutions, like OpenText InfoArchive, in public clouds and or running as Docker containers While our engineering and PS teams are doing a great job in providing these solutions, I decided to walk this route myself Follow me on the journey if you re interested I started my tests by creating a Docker hub account The account private repository will be used to store the InfoArchive Docker images and automatically deploy from there It is very easy to create a Docker container from InfoArchive talk to me if you want to know more It takes just a couple of steps and you ll have your InfoArchive Docker container image ready What s next Now let s run this image in Amazon EC2 Container Services ECS Welcome to the cloud world If you re new to the Amazon world you might have difficulty understanding some of the terminology around Amazon ECS I hope this post will help you with this ECS cluster In the first step we need an ECS Cluster ECS Cluster of EC2 instances and services EC2 instances are our good old virtual machines and represent our available compute resources The work that you assign to the cluster is described as services The picture below shows that our InfoArchive cluster started with 3 micro servers each of them automatically initiated by ECS from the below amzn-ami VM image Within a minute your cluster compute resources are running and waiting for you to assign them some work Ignore the memory values in the below screenshot I took the screenshot with 3 running tasks occupying the memory already InfoArchive is a classic three-tiered architecture product Native XML database xDB at the backend, InfoArchive server as middleware and InfoArchive web UI To prepare for scalability requirements of our deployment we ll run each of the tiers as dedicated containers We ll front-end each of the tiers with an EC2 load balancer This approach will also simplify the configuration of the container instances, since each container instance will have to connect to the underlying load balancer only with known static hostname IP instead of trying to connect with the constantly changing IP addresses of the container instances On a very high level the architecture can be depicted as shown below EC2 load balancers are set up quickly my list shown below contains 4 instances since I ve also configured a dedicated public load balancer for xDB connectivity With this step completed the ECS cluster, its compute resources and the cluster load balancers are prepared Let s put InfoArchive on the cluster now. I have had the pleasure of speaking with Donna Fluss, President of DMG Consulting, on numerous occasions, and she often ends her sessions with a very compelling illustration a boardroom table with one empty seat She then asks the audience, How do you earn your seat at the table Then, with the right amount of poise and firmness, she challenges the audience to align their day-to-day lives with the quarter-by-quarter business objectives of thei r organization It is up to you, she says, to establish the importance of the contact center in helping the enterprise achieve its strategic goals In much the same way, I often see the normal cast of characters CEO, CFO, CMO, COO, CIO, CTO involved in strategy, but painfully unaware of the role that their contact center plays in driving corporate customer experience goals So to help you drive contact center awareness, OpenText WFO Software is launching a new video series with your journey in mind Our 2017 video series is now online and features a great line-up of industry veterans and analysts We asked each speaker their view on questions such as What defines a positive customer experience with your company How do you align your contact center with top priorities of your executive leadership How do you align your goals with these other business units And the list goes on Visit the Video Series where you can easily navigate from question to question and from speaker to speaker, then list en to video commentaries from each panelist We encourage you to share the insights Each video clip is very short, and as they are published over the coming weeks you can share a specific video with your colleagues or via social media by clicking on the blue share box under each video Use the hashtag CCTRImpact Finally, I want to extend my sincere thanks to Donna, Jason, Keith, Kate and Roger for their time in helping us to bring this series to you Their individual expertise is highly respected in our industry, and we all hope the advice they have offered in each video will help you get closer to having your place at the table. As always in early January a few of us attend the SAP FKOM sales kick off event in either Barcelona, Singapore or Orlando This is a great opportunity to meet with SAP Sales teams and introduce people to our joint solutions As we prepared and attended this year, we defined a number of key strategies for 2017 and beyond Journey to S 4HANA, Cloud and IoT Journey to S 4HANA At a recent UK conference, the number of customers who had migrated to SAP was only 5 meaning that there are a lot of customers who are planning, or yet to start their migration to S 4HANA The solutions we offer can both speed up the migration and reduce the costs of the migration When migrating to S 4HANA organisations should ask themselves Do I need to move all my content from all these systems and As part of my migration, can I decommission some of these applications and to save time, the answers are No and Yes respectively With our solutions a customer can store all non-live data in a fully compliant archive, before migrating only the live enterprise data into the S 4HANA Platform This will save money when purchasing S 4HANA Appliances up front And, of course, since all the content that is archived can be accessed from the S 4HANA applications, customers can safely decommission their legacy applications, saving money on hardware, software and support costs as well as reducin g their carbon footprint and helping the environment Finally, by maintaining an effective archive strategy, customers can also keep the growth of the S 4HANA platform controlled and predictable The graphic above is an indication of the savings over 3 years that can be achieved for an average-sized SAP implementation Cloud We are committed to offering our solutions in both the OpenText and SAP Hana Enterprise Cloud HEC as well as certification for other clouds such as Azure and offering the correct cloud pricing structures, and quick start solutions Our latest cloud release is Extended ECM for SuccessFactors This solution allows SuccessFactors users to view the employee file within the SuccessFactors UI, rather than having it in two separate applications or in extreme cases, archived in a paper file somewhere As with the example provided above, time and cost savings can be impressive In addition, not only does xECM For SuccessFactors allow for viewing the employee file, it also supports the automatic generation of employee letters for example, in response to employee queries, performance reviews, etc thus automating the process whilst delivering personalised letters in paper and electronic format Other OpenText for SAP solutions will be certified and released for the cloud over the coming months, so keep watching for more announcements IoT In the EcoSystem world of OpenText and SAP the IoT is one of the most discussed topics It is probably the largest industry buzz-word over the last 12 18 months and could enable new business models for almost every organisation With over 5 million devices being registered each day the relevance of Things is increasing A lot of Things are generating structured data, which means a massive increase in structured data storage is coming for SAP customers Machine learning and AI are key topics when dealing with unstructured data how to interpret, decide and respond to the new data correctly But what about the content I recently watched a great whiteboard session detailing an entire data-driven scenario around the IoT Fridge, reporting faults, that lead to repair cycles, supplier interaction, billing, shipping of parts and a lot more scenarios This was a great example of the SAP Digital Core but at no point was content mentioned, even though a large amount of the process above was automated, content is still being generated in the form of employee work orders, billing, invoicing, customer warranty information, guarantees, receipts and supplier invoices for example So, as the IoT and associated topics continue to be delivered and new use cases are invented, there is also going to be more and more content generated, and that needs to be managed effectively by OpenText We will be attending the SAP Innovation Forums all across EMEA in the coming months and I will be in Dubai in 2 weeks at the Gartner Symposium If you are also attending feel free to reach out to me for a chat about the above, or anything related to OpenText and SAP. This is my first anniversary at OpenText and what a year it s been I ve travelled the world and met some amazing people doing some amazing things Special mention has to go to the 2018 Enterprise World, OpenText s flagship event, and the IDC Manufacturing Summit in Lisbon where we discussed the role of Digital Transformation in the sector But, let s talk about the Internet of Things IoT I wrote a blog in early 2018 predicting that it would be the year that IoT went mainstream in manufacturing and I thought it might be good unlike so many other analyst predictions to go back and take a look at just how right I was A year back, my argument was that IoT was beginning the move from theory to practice Organizations were building IoT ecosystems that would fundamentally change the way they operated My particular interest is the Industrial Internet of Things or Industry 4 0 which is about enabling manufacturers to work smarter and attain business goals such as Doing more with less by in creasing the use of smart data to power business efficiencies Open up new market opportunities that were previously inaccessible before disruptive technology was available Grow their business by increasing to value of their product through full life support by enhancing products with added life long services Increasing quality of product through real time and virtual monitoring and predictive maintenance and thus retain customer loyalty for life Glance at recent research and my predictions are looking pretty good According to McKinsey, the economic impact of IoT applications could be as much as 11 trillion by 2025 up to 3 7 trillion of which will happen within factory environments By 2019, says IDC, 75 of manufacturing value chains will undergo an operating model transformation, with digitally connected processesthat improve responsiveness and productivity by 15 More impressively, Tata Consulting has found that manufacturers utilizing IoT solutions in 2017 saw an average 28 5 increase in revenues between 2017 and 2017 Indeed, OpenText s own 2017 research has shown that 38 of European manufacturers surveyed have already implemented IoT solutions with another 48 planning to within the next twelve months Look out for more on this in a future blog One company I highlighted as a great example of how IoT is already beginning to change everything was Tesla I had the luck to test drive the Tesla S on its introduction to the UK and the motoring and customer experience was like no other It demonstrated functionality and capability that are real differentiators for the industry Add to that a very unique go to market, service and ownership model this car is an automotive game changer in so many ways Now, Tesla says it s pretty close to having a driverless car that can travel from New York to Los Angeles without any human intervention This is an incredible example of how quickly things have progressed in such a short period of time and it s only one of many We are now at the sta ge where it is easy to point to factories that are already moving away from traditional centralized production process to an integrated, highly automated network of devices and machines Companies are already beginning to create flexible production processes to move from mass production to individual runs that can be achieved cost-effectively and just in time to unique customer demands So, we ve made a great start but I m not sure we can call IoT mainstream just yet As the World Economic Forum points out, there are still some important challenges to be overcome How to assure the interoperability of systems How to guarantee real-time control and predictability, when thousands of devices communicate at the same time How to prevent disruptors, or competitors, taking control of highly networked production systems How to determine the benefit or return on investment in IoT technologies This echoes exactly my thoughts You can watch a webinar here that I held in partnership with The Manufactur er magazine in the UK At the time, I made the point that organizations had to take much greater control of their data By adding the technology that collects that data and channeling it through an Enterprise Information Management EIM system like OpenText, they have been presented with suites of information on which to base much smarter and faster business decisions To this I d add the need to for a powerful and easy-to-use analytics engine that can deliver both predictive and operational insight into the vast amounts of data created within any IoT ecosystem Placing IoT at the heart of business strategy is also essential and companies that have done this are starting to reap the rewards One of my first engagements when I joined OpenText last year was to take in the inaugural IoTTechExpo Conference in London Patrick Bass, CEO of ThyssenKrupp NA, gave an excellent presentation of how successful transformation projects need to be part of your business strategy One year on, Andreas Schirenb eck, CEO of ThyssenKrupp Elevators spoke about how IoT is now transforming their industry I ll come back to this in another blog soon So, I m going to take credit for being half right The trend towards IoT implementation is coming on in leaps and bounds but, while organizations focus on building the interoperability of networks and devices, they must also make sure they have a platform to ensure they mazimise the value in their data and information And, if you d like to wish me a happy anniversary, you can send me a tweet. Something very significant happened in late 2018 It happened quietly and I guess many people didn t even notice For the first time, there were more mobile-based transactions than from traditional bricks-and-mortar branches The tipping point had been passed More importantly, it was the customers and not Financial Services firms that determined when it happened So if your customers are going to choose how and when to engage with you, you need to be able to offer service s at each stage of the digital customer journey The same trend towards new channel adoption is beginning to play out with mobile and online banking In 2018, the amount of mobile transactions in retail banking grew by 54 compared with only 2 for online We re not yet at parity but we re not far away Atom Bank is an excellent example of what mobile-only Financial Services can look like The success of the new branch-based model of Metro Bank in the UK, however, illustrates something that should be perfectly obvious customers want to consume services the way that best suits them often the way they are simply most comfortable with Financial Services organizations whether banks, insurance firms or investment houses need to be aware of this fact This thought occurred to me as I read a recent report entitled The evolution of Financial Services It mainly looks at the effect that Digital Transformation is having on what it calls traditional, challenger or disruptor Financial Services companies It talks a lot about customer experience but, in the end, it actually focuses on the communication channels But customers don t really care about channel that s simply a means to an end they care about simplicity, transparency, fairness and security And, they expect that from their provider before they have even bought something through to the day they leave and beyond Financial Services companies have worked hard to create a single view of the customer with varying degrees of success now they need to create a single view of the digital customer journey Here are my 4 top tips to building excellent customer experience The world s gone digital It just forgot to tell some important people There is no doubt that mobile banking and insurance apps are changing the way that many people consume financial products And the smartphone is the firm favorite of the Millennial But Forbes has pointed out a small paradox Although 80 of retail customer transactions were through self-service applications, more than half of US banking customers had visited their branch within the last six months Incredibly, a lot of people still prefer their statements printed out and mailed to them So omni-channel isn t always a process of channel migration and Digital Transformation isn t always about replacing paper documents with electronic equivalents For most Financial Services companies, the requirement is for a flexible and agile infrastructure that allows a mix of channels from which customers can select It requires a means of managing content so that digital data management is combined with traditional document and records management In this way, firms can deliver the experience customers expect Simple, secure and satisfactory The three S s for Financial Services success It is always tempting to think we should always be looking to surprise or exceed expectations but customers seem to want something much more grounded Within Financial Services, they want products that are simple and fair no hid den fees or unnecessary jargon More widely, customers simply want to be satisfied with their experience which can be defined as you doing what you say you re going to do and that is also the best way to build loyalty This is, of course, easier said than done I think that an Enterprise Information Management EIM platform to collate and coordinate all customer data and gives everyone including your customer themselves access to the right information whenever they need it Personalization is most powerful when it moves beyond marketing Digital marketing has had a major impact in Financial Services Organizations have begun to maximize the value of the data they have It allows them to better understand and connect with customers Being able to personalize and create marketing around their life events leads to much more targeted and successful campaigns But, here s an interesting thing customers are happy to give you permission to use their data for personalized marketing purposes although mos t don t really want to They do, however, actively want you to personalize their purchase and support experiences This is something that requires a fresh approach to how Financial Services look at Big Data There needs to be a move towards real-time data analytics without which one industry expert said data warehouses become white elephants that serve a very specific purpose It s not the Channel It s the consistency that s important Here s a popular myth People hate contact centers No, they don t What they hate is the poor experience that pretty much everyone has had when dealing with a contact center If your experiences had been nothing but great then I bet you d love contact centers So if you can provide an excellent customer experience and ensure that it s consistently great regardless on which channel your customer uses then the idea of the traditional customer service scenario Press 1 to descend into a deeper layer of hell can be consigned to history Customer Communications Manageme nt provides a solid foundation for delivering consistent, targeted and personalized communication whichever channel or channels your customer prefers Gartner has suggested that 89 of companies will compete mainly on the quality of the customer experience they provide There s no doubt that digital is transforming the business processes of Financial Service firms and how they engage with their customers But successful companies will be the ones that understand that excellent experience is based around customer preference You re going to need to know what customers want as they move along their buying journey Additionally you must deliver the personalized experience that appeals to each of your individual customers not just the ones that like exciting new technologies. The EU s General Data Protection Regulation GDPR is definitely a game changer but perhaps not in the way you think A great deal has already been written about the stringent obligations and hefty fines it places on organizati ons managing the personal data of EU citizens Much less has been made of its other stated aim To facilitate the exchange of information for businesses that operate in the EU But the GDPR is not limited to only EU companies, so how best to capture the opportunity within GDPR implementation An opportunity Really It s easy to focus on the amount of change at an organizational, technical and process level that every company will need to undertake to get ready for the May 2018 deadline But, that is to overlook the bigger picture GDPR is explicitly designed to harmonize data security and privacy laws across Europe This is, by far, the most far-reaching legislation of its type ever attempted It represents a single data protection approach for 28 trading countries and, indeed, beyond As all companies that hold personal data on EU citizens must comply and let s face it, today that s pretty much everyone the success of GDPR is very likely to make it a global standard by default To date, organiza tions have not addressed their data protection and privacy risks in a consistent way GDPR now makes this essential The opportunity arises when you see this as more than simply a compliance issue As PA Consulting suggests, companies can take a more business - and customer-centric approach that will allow them to explore how they can manage personal data to help make more informed decisions and create a better experience for their customers Understanding GDPR There are really two core elements to the obligations of B2B companies under the GDPR The first is to store and manage personal data in a way that it s always quickly accessible for the data subject and is removable if required For B2B organizations, you must remember that, for the GDPR, personal data means data about individuals, including your customers, suppliers and service providers It also covers how and why you exchange personal data within your supply chain or trading partner network Secondly, personal data must be defended a nd secure at all times in transit or while at rest The International Association of Privacy Professionals recommends some of the security actions to undertake include The pseudonymization and encryption of personal data The ability to ensure the on-going confidentiality, integrity, availability and resilience of processing systems and services The ability to restore the availability and access to personal data in a timely manner in the event of a physical or technical incident A process for regularly testing, assessing and evaluating the effectiveness of technical and organizational measures for ensuring the security of the processing A focus on technical infrastructure It s clear that the correct technical infrastructure has a key role to play when implementing the GDPR Organizations will really struggle if they continue to hold silos of information Instead, they must have a clear end-to-end view of all the personal data they hold This is both structured and unstructured data everythi ng from emails and social media behaviors to contracts or service documentation This does require a significant change in thinking Organizations will need to introduce Privacy-by-Design and Data Protection-by-Design as core foundations of their infrastructure These strategies have been at the heart of solution development at OpenText for years The OpenText Business Network portfolio of solutions including OpenText Trading Grid Messaging Service, OpenText Active Applications, OpenText Managed Services, and OpenText Fax Solutions include the highest security standards, encryption and best practices These solutions enable the processing and exchange of information with comprehensive encryption to mitigate risks associated with the processing of sensitive data Rigorously auditing, testing and enforcing compliance with security regulations such as the GDPR across extended and sophisticated supply chains is a fundamental part of OpenText operations For example, the OpenText Cloud Fax network is an environment made up of connectivity protocols that keep customers aligned with the most pertinent regulatory and compliance mandates With options including secure web connections via TLS and or VPN connections, organizations remain securely connected to the OpenText Cloud and privacy is maintained With encryption at rest and in transit, content is securely protected where it rests or on the move Keep calm Carry on The good news is that GDPR is not meant to cripple you as a business quite the opposite But, it does demand a much more proactive and consistent approach to data protection For B2B organizations, that really doesn t have to be a threat Almost every organization has Digital Transformation at the heart of its business strategy Almost every organization is looking for ways to optimize the value of the data it holds In this context, GDPR can be seen as a legal framework to make this happen Now, there s an opportunity Register today for OpenText and Digital Clarity Group GD PR Webinar on Wednesday, March 1, 2017, at 11 00 AM EST. We re still over a year away from General Data Protection Regulation s GDPR go live date, but the sense of dread at recent conferences is tangible And understandably so The GDPR imposes sweeping requirements on organizations to understand and protect the personal data they process and use While records management and infosec have so far dominated the GDPR discussion, your lawyers and compliance teams are also gearing up with discovery analytics, including machine learning, to help them manage GDPR risk The New Cost of Personal Data The GDPR introduces a slew of IG regulations that attach to Personally Identifiable Information PII , which is defined as any information relating to an individual If that sounds broad, it s because it is Your name, your pictures, your email, your IP address really anything that could be used to identify you is included The GDPR creates personal rights in this data, like the right to be forgotten, the r ight to audit your data, the right to correct it, or transfer it It also includes enhanced data breach notification and response obligations Basically, if your organization touches consumer data in some fashion you re likely covered by the GDPR And if your organization s products or services regularly involve personal data, security takes on even more prominence Failure to comply with the GDPR could incur fines of up to 20 million Euro or an enormous 4 of global turnover The dramatic penalties have spurred organizations to conduct Privacy Impact Assessments PIA and proactively audit their own data to measure risk exposure Understanding how and where you handle personal data is the first challenge, and a significant one since PII can be embedded in nearly all your business documents and some are more important than others Finding a Needle in a Stack of Needles If a basic component of GDPR is understanding your data, then naturally you need tools to search, identify, categorize, and flag documents Traditional search methods of manually reviewing contracts one by one for language about PII treatment, processing, or warehousing is unreliable and inefficient During a breach response or a PII-assessment, triage is key you need to rapidly identify the most sensitive documents and tag them for special handling more on that later To do so, you need discovery analytics and machine learning Pattern identification is a crucial technology to rapidly identify simple documents containing standardized PII like credit cards, licenses, medical records, and more But this technology on its own won t identify all the documents necessary for a PIA because not all PII is pattern-based and is often highly contextual That s where concept analysis, an unsupervised machine learning algorithm, comes in This technology analyzes the co-occurrence of words and clusters them together according to contextual themes even if they lack specific keywords and without any human feedback These tools can, with astounding accuracy, distinguish between different contexts that influence how we interpret words For instance, if the word private appears in a number of documents related to military ranks the engine could group those documents aside from ones that feature the word private in relation to personal data These automated tools can get you started on a privacy evaluation, but the ultimate analysis is too nuanced to rely exclusively on machine categorization Human review is an indispensable element, so having document review workflows and administration tools is necessary This means the ability to batch out documents in related groups to keep legal reviewers engaged with relevant content And with a continuous machine learning algorithm running in the background, each decision that our legal team makes while eyeballing documents will train a recommendation engine This algorithm can then evaluate the remaining documents and predict which ones are likely to contain sensitive data much mo re on that interesting topic here In this way, you can start with a known dataset like your vendor contracts database and then leverage analytics to identify unknown, risk-prone documents As you review more documents and find more PII-laden content, the algorithm is constantly learning in the background It conducts broad sweeps of your remaining data to prioritize batches of content that are likely to contain PII What s more, these algorithms can run on an issue-specific basis a crucial ability since the GDPR distinguishes between personal data and sensitive personal data Knowing is Half the Battle The broader impact of GDPR will shake out over years, it s still unclear how individuals will exercise their rights or how DPAs will enforce the rules But organizations can take steps today towards understanding their risk exposure and doing what they can to mitigate potential consequences OpenText Discovery combines tools like machine learning, pattern identification, and entity extraction with data visualizations, keywords, and metadata filters to help legal and compliance teams identify any PII-carrying data All of this is guided by a document review workflow that has been honed over years of litigation projects and layered security Register today for OpenText and Digital Clarity Group GDPR Webinar on Wednesday, March 1, 2017, at 11 00 AM EST. Why OpenText Business Network. When choosing a company to help you implement and deploy an EDI system, it is important to work with an EDI provider who understands the industry that your company operates in and is able to provide a solution that is tailored to meet your exact business needs. OpenText Business Network, a proven leader of B2B integration services, delivers solutions that simplify and enhance business process integration and collaboration OpenText Business Network has more than 45 years of experience of helping companies transform their business and implement comprehensive B2B e-commerce initiatives OpenText has a pres ence in all the major industry sectors, including. Automotive OpenText works with 100 of the Fortune 500 automotive companies, top 10 car manufacturers in Japan, top 20 North American automotive suppliers, and 84 of the top 100 global automotive suppliers. Retail OpenText has 65 of the Fortune 500 retail companies as clients and 67 of the Fortune 500 food grocery wholesalers are OpenText clients OpenText maintains over 150 million current and unique items in its retail industry database of product information. High Tech OpenText works with 78 of the high tech Fortune 500 companies as clients, 70 of the top 20 semiconductor companies, and top 5 enterprise server manufacturers around the world. CPG OpenText has 88 of the Fortune 500 CPG manufacturers as clients, and works with 100 of the Fortune 500 apparel, beverage, household product and tobacco companies. Financial Services OpenText works with 83 of the Fortune 500 commercial banks, 60 of the Fortune 500 financial data services firms as we ll as Fortune 500 firms in the diversified financial, securities, insurance and managed care sectors. OpenText Business Network has an extensive suite of EDI solutions to meet your business needs, from both a technical and cost perspective Solutions which not only help OEMs trade with their partners around the world but also allow smaller companies to take their first steps in adopting EDI solutions in order to allow them to trade electronically with their customers and clients In addition. OpenText Business Network is a market leader for electronic document exchange services. OpenText Trading Grid hosts the world s largest electronic business community with more than 6 million business partner relationships. OpenText has a strong global presence with direct operations in 30 countries and customers in 59 countries. OpenText also has a strong presence in emerging markets such as China and Brazil. OpenText offers 24 7 support across the world and has data centers in the US and EMEA. OpenText wo rks with all the major industry associations and document standards. For more information on OpenText Business Network visit our website.

No comments:

Post a Comment